Fredag

Nu är det fredag... veckan har varit lång och full av nyheter!
Dom sista möblerna kom igår, så nu väntar vi bara på golvläggaren och tapetkillen.
Jag har bara en lektion på fredagar, vilket är underbart ( och sen schemafria måndag på det!)
Turismvetenskap har jag haft idag och vi hade besök av en föreläsare som vår lärare kallar "turistguru". Göran Olsson, en otrolig härlig man att lyssna på! Jag ville bara höra mer! Han berättade bl.a. lite allmänt om turism men mest om sig själv och sina egna resor och erfarenheter...så jag har haft en kanondag i skolan :)

Nu på eftermiddagen har jag möblerat om lite, så jag får plats med min gungstol :) Även om man bor på 91 kvadratmeter är det svårt att placera en gungstol bra men nu känns det som att jag har lyckats. Så nu ska jag nog gå och sätta mig i den och plugga lite innan vi bestämmer oss här hemma för vad/vart vi ska äta ikväll.. första provet är redan på torsdag, destinationskunskap...

HEJ HOPP, TREVLIG FREDAG!

//Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0