Tråkdag

Grått, kallt och tråkigt.. så känns det ungefär nu. Var ute och gick förut, det var aningen kallt för att springa. Mina kinder var lika röda som tomtens rumpa när jag kom in. Kallt!!

Kvällen ska spenderas med Theodor. Mysigt värre!

Jag har faktiskt sökt ett jobb idag. Själv så trivs jag väldigt bra med min arbetssituation men folk runt omkring mig verkar lite stressade över den så det är väl lika bra att söka ett heltidsjobb..

På tal om jobb så blir det nog spårvagnen i helgen.. hoppas att det inte krockar med Mys fest bara.. ser fram emot den!


Så här roligt kan man ha på jobbet i Norrköping


Vad som händer under resten av dagen blir en överraskning :) Spännande!


/Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0