Snoret rinner och halsen värker

Nu har jag äntligen lyckats ladda upp alla bilderna på bilddagboken ( eller iaf 100 av ca 700)
Det är lite snorigt men jag tänkte att jag ändå skulle ta och försöka träna idag. Efter det har jag ett stort projekt pågång :D jag ska försöka hitta golvet i mitt rum. Som det är i dagsläget så syns det inte. Vad som syns är filmer, kassar, handdukar, kläder, mer kläder och diverse prylar :) Även sängen ser ut som ett stort bombnedslag. Min kära mor håller på att svimma varje gång hon öppnar dörren, men det som har fått mig att inse att det kanske är dags att göra något åt problemet är mammas sambo Ola, som härromdagen sa till mamma " hörredu, det går snart inte komma in i Sofias rum.. det är lite mycket ..hm.. grejer ivägen" . Och när Ola yttrar sig, då känns det som att det är dags. Det som också är lite jobbigt med det här är att mina nystrykna kläder (som aldrig kommer in i garderoben utan hamnar i små högar lite varstans) håller sig aldrig speciellt strykna. Jag skulle nästan vilja påstå att det är snudd på "korres soffa" varning!
Så nu så ska jag ta tag i det här eftersom jag ändå är ledig idag och eftersom min kära kusin jobbar och sen ska in på hud i Linköping så har jag ju inget roligare att roa mig med.

Festen i lördags hos Micke var riktigt trevlig! mycket trevligt folk :) alkohol :) och singstar :) kan det bli bättre?? sen blev det även utgång på Hugo och musiken där är ju verkligen skitbra! Kanonkväll! dock finns inga bilder, eftersom Fia Nilsson var på tok för lat för att ta fram kameran och ta några, men trevligt var det kan jag lova!

Gårdagen var allmänt seg.. vaknade hos Daniel och det blev lite mys i soffan med en bra skräckfilm :) Sen bar det av in till stan med korre och henke och ett par nya jeans inhandlades :D, kvällen skulle spenderats i kyrkan (!) men eftersom min kära kusin hade läst fel i tidningen så blev det ingen gudtjänst utan det blev en kväll på Sandgatan istället :)

Tänkte även tipsa om min senate upptäckt på systembolagsfronten. En wine spritzer från Thailand som smakar gudomligt, Sabai
Mums!

/Fisen

Kommentarer
Postat av: Korre

Min soffa är JÄMT jättefin och städad, det ligger aldrig grjejer där i :)

2008-12-01 @ 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0