Ensam på 210 cm

Klockan är 21.30 och vanligtvis så sover jag sen länge! Men idag var det lite svårt att somna. Victor jobbar och jag ligger och väntar på att sängen ska invaderas. Av små fötter, lite större fötter, en blond kalufs och mörkhårig virvelvind. Den ena blir inburen, den andra knallar själv. Det dom har gemensamt är att dom vill ligga nära! ♥️
Det är konstigt, när dom ligger här så funderar man på hur i hela friden man ska kunna somna? Och när dom inte ligger här så funderar jag på..Hur i hela friden jag ska kunna somna?? 
Det här är lite som med Clint när han var valp. Man sliter hårt för att dom ska sova i egna sängar och när pappan jobbar en natt så...ja 🤷🏼‍♀️.

Fem rejäla vurpor har hon gjort här hemma idag. Jag överväger innehjälm! Hon klättrar på allt! 

Men hon är smart! EFTERSOM hon klättrar på allt så får hon ju hänga mer på armen, vilket enligt Edith är bästa platsen! 

Här är lillsorken hemifrån mamma i söndags när han och påhla sitter i grabbhörnan och läser och äter godis! 

Frank "läser" mammas Viveka Steen och känner sig nog stor! Väldigt stor! ♥️

Nehe, om man ska försöka somna innan småfötterna kommer då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0