1 månad

Tösabiten har passerat 1 månad! 

En månadsbild med lite info om dagsläget. Och alla namnförslag vi hade.


Hon äter, sover, bajsar och .... skriker! 
Japp, det är nog lite magknip/  kolik i det här kära barnet också. Inte i närheten lika mycket som Frank (än i alla fall). 

Men såhär ser det ofta ut till och från förskolan på morgonen. 

Oftast så är det skrik och gråt hela förmiddagen och sen sover hon på eftermiddagen. För att ladda upp sig till kvällen då ett nytt gråtpass tar vid 19-21

Utslagen brud efter några timmars gråtande (skrikande 🙉) 


Den här veckan har Victor jobbat ca 76 timmar så det är väldigt skönt att det äntligen är söndag. 
Idag har vi haft mamma här på besök på förmiddagen och sen har vi grillat korv med farmor, farfar, Emma  Fabian och Fredrik. 

I fredags skulle vi iväg på förmiddagen och när jag väl fick Stina att somna i famnen så vaknade hon och gallskrek så fort jag la ner henne. 
Mycket kan jag göra med henne ssovandes i famnen men att klä på sig går bäst med två armar. 
Efter tredje omsövningen ropade jag på världens bästa storebror som la sig i sängen och höll om henne. Då minsann gick det bra och jag kunde åla i mig att par jeans och kamma till kalufsen.
♥️♥️♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0