3 veckor

3 veckor utan våran fyrbenta vän. Så tomt och konstigt. Han är så otroligt saknad här hemma. ❤

Torsdagen innan Clint dog var vi ute på årets båtpremiär. 
Frank och farfar körde båten och vi andra njöt av känslan att det snart är sommar på riktigt. 


Då var han med såklart, sista kortet på honom i min telefon 

Det är just det som känns konstigast. Att han ena dagen var pigg och var med oss, precis som vanligt. Och sen borta. Älskade gamla gubbe, vi saknar dig så mycket. 

Han hade dock inte gillat att vara hemma just nu. Det är kaos! Vi är mitt uppe i en köksrenovering och det kräver en hel del tålamod och ångesthantering, minst sagt! 
Vår tvättstuga är numera kök. 

I vårt vardagsrum står ett kylskåp och en serveringsvagn med porslin. 
I vardagsrummet i källaren står ett helt nytt, färdigmonterat kök. Det har varit Victors och mitt kvällsnöje senaste veckan. I går gjorde vi färdigt det sista med svärfars hjälp. 
Nu river vi det gamla! 



Hoppas att det blir bra ✊
Nu ska Frank och jag åka till Tornby en sväng och sen blir det nog en picknick i eftermiddag om vädret tillåter. 
Imorgonbitti går Victor på semester och Frank är sista dagen på Björnen innan det är sommarlov 🌼🐞💦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0