sen sist..

Sommaren går fort! På måndag är min semester slut, jag går på mammaledighet och Frank börjar förskolan igen. 

För ett par helger sen var vi på Kolmården för att fira Karina som fyllde 60 år. 
Vi bodde allihop på Vildmarkshotellet, åt god middag och spenderade en dag inne på djurparken. 
Det är Franks tredje besök på Kolmården och han älskar det varje gång. 


Coronahälsning med Bamse! Att köa med andra barn för att få hälsa på Bamse är stort gjort av Frank Johansson. Hade aldrig hänt förra sommaren. Han börjar bli stor ♥️

Elefantspaning med pappa



Lämpligt nog så var det lördag när vi åkte hem, vilket betyder lördagsgodis i bilen! Festis, gott och blandat och tecknat på i-paden och lyckan är total! 
(Föräldrarna är ganska nöjda över hörlurarna så att vi kunde lösa melodikrysset under tiden) 

Idag jobbar Victor så Frank och jag har varit hos min mormor och morfar och fikat, efter det blev det lunch hos mamma och Påhla och nu har vi bakat muffins. 


Extra roligt att baka i nya köket! Nu börjar vi till och med hitta i lådorna och förstå hur ugnen fungerar! 

Lite köksdetaljer som kommit på plats:

Tavlor med våra fina grabbar. Varje dag saknar vi våran fyrbenta älskling. Men nu finns han tillsammans med brorsan på en stor förstoring i köket ♥️


Drinkvagnen är redo och jag är också redo! Snart är nio månaders väntan över. 
Mina fina cocktailglas som jag fick i mars kan jag snart inviga med en Sidecar.

Kryddor som fortfarande lever 👍😊

Farmors potatiskorg är numera fruktkorg.


Nytt grytunderlägg från Elsa Beskow, farbror blå.

Min familj har roat sig med att dekorera magen. Jag är väldigt glad att inga värkar startade då! 

Det räcker att jag har varit hos barnmorskan med dinosaurietatueringar på magen!

Nu blir det fredagsmys på Brunnsviksgatan och gissningsvis till Frost. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0