sommar och sol

Äntligen får vi lite nytta av den svindyra ACn som jag tjatade till mig i slutet på juni, som sen dess stått oanvänd. 

Helgen har bestått av sol och bad vid bryggan, poolparty för Fabian som fyller 2 år, ett nytillskott har kommit till familjen (jag har blivit faster!) Och sen lite mer sol och bad vid bryggan. 

Jag var dålig på att ta kort på poolpartyt så det blev bara ett kort när lill-nisse öppnade paket. Grillade burgare, babblarnatårta och en skvätt alkohol (för vissa, snart.. snart..) 
En toppen lördag helt enkelt! 



Passade på att föreviga sommarformen
 2020 💪🏼

Har även haft långa diskussioner med min 4-åring att Kapten America-dräkt inte är ett lämpligt klädesplagg när det är 30 grader varmt ute. 

Tre badpojkar vid bryggan. Frank simmar och badar som en tok. Mer i vattnet än på land, helt olik sin mor med andra ord.. 

Idag jobbar Victor så Frank och jag har roat oss själva på förmiddagen. Vi gav oss ut på en picknick. Vi gick så långt som den havande mamman orkade, dvs till farstutrappen. Men Frank var nöjd med det! 👍 
Nu är han ute på äventyr med mamma och Påhla och jag ska försöka sova lite och hoppas på att den nya familjemedlemmen snart ska titta ut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0