Nyklippt son, inställda läkarbesök och köksångest

Idag skulle jag på två läkarbesök. Ett var till remautologen där jag skulle få nya sprutor men eftersom läkaren var sjuk så är det framflyttat 3 veckor (!😫) 
3 dagar hade känts övermäktigt, 3 veckor gjorde mig tjutfärdig. Som tur är så är jag sedan i måndags bättre och går just nu utan kryckor. Peppar peppar. 
Mitt andra läkarbesök idag var till min läkare som är ansvarig för själva graviditeten. Så när jag väl åkt in till centrala Linköping och haltar in där så inser dom att läkaren inte är på plats utan har blivit dubbelbokad. Så jag fick en ny tid om en och en halv vecka. 
Det är väl inte riktigt min dag idag.. 

Men min lilla kille är snygg! Nyklippt! 


 Pojkstackarn fick gå till en riktig frisör den här gången och vi lät kökssaxen vara. 

En stundande köksrenovering hägrar på Brunnsviksgatan, med tillhörande ångest. 
Jag har ju svårt att välja yogurtsort.. nu ska vi välja layout, luckor, bänkskiva, golv, väggfärg. 
Ångest. 
Jag har ändrat mig hur många gånger som helst hittills och min sambo är snart på bristningsgränsen 😅 

Men jag tror att det står mellan en slät mörkgrå lucka med varmgrå/beige bänk eller ett ljusgrått i shakerstil. 
Vi får se hur många vändor till vi ska ta! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå!! Du måste ju skicka ut något slags memmo att bloggen lever igen 😂
Skönt att höra att du kämpar på!! Du är ta mig fasiken den starkaste jag vet!! ❤️ Massa kramar/ Pia

2020-05-06 @ 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0