St Patricks day och farfar Stens 87-årsdag

17 mars, nu kan det bli vår när som helst! Jag välkomnar den med öppna armar. Det bästa just nu är att få vakna klockan 06.00 (om Frank sover sålänge vill säga..) och mötas av soluppgång! 
Vi ser den liggandes i sängen. Det är verkligen något visst med att få vakna av att det är ljust. 

Det här var min lilla ögonsten idag: 

Victor jobbar så Frank och jag spenderade förmiddagen åt att rensa min garderob. Frank hittade mina snygga brallorna. "Dom är lagom mamma" jaa, allt är ju relativt. 

Det här var min lilla ögonsten i Boxholm igår: 

Vad är det han håller i tänker ni? En vildsvinsfot. Inga konstigheter. 

I Boxholm har man även ett alternativ tillvägagångssätt att äta. 


Mumsigt var det nog iallafall! 

I mjölby är det lite mer ordning vid måltiderna. Vid senaste taco-fredagen så förvandlades tortillabröd till en serie-mördarmask. Pedagogiska måltider, tror jag att det kallas 😉

Nu ska jag ta min pensionärsdos med piller och sen sova. 
En fyra dagars arbetsvecka väntar då jag ska vara ledig på tisdag! Vi ska till Linköping och göra pass till Frank och mig. Så vi kan ju hålla tummarna för att det lilla änglabarnet sitter still och att inte allt för mycket 3-års trots infinner sig. 


Godnatt! 













Kommentarer
Postat av: Hannah

Men alltså, så jäkla gullig han är! Helt fantastiska lockar :D

Svar: haha, ja, han är ett riktigt litet charmtroll! Vi får väl se hur nöjd han är över frisyren när han blir tonåring! 😂
Fia Nilsson

2019-03-18 @ 11:54:53
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0