Rocka sockorna

Idag har Frank och jag rockat sockorna för att hylla olikheter. 
Det var dock inte helt lätt att få den unge herren att ha två olika strumpor. "Du jööj fel mamma! Det måste vara pjickaj på båda fötterna. Det här är feeeeel! 

Men tillslut så gav lilla ordningsnissen upp och när vi kom till dagis och såg dom andra barnen men olika strumpor så sprang han in stolt som en tupp! "TOLLA PÅ MIG! TOLLA PÅ MINA STJUMPOJ!!
Lillfis 😍 

I tisdags var jag ledig och vi var inne i Linköping och gjorde pass. Lillsorken skötte sig utmärkt och belönades med grisbakelse på kondis och en dryg timme (!) På Grändens  lekstation. 


Nu sitter jag och målar tassarna, som Frank skulle ha sagt, och efter det är det hopp i säng. En fullspäckad helg väntar! 😊







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0