En tyst söndag

I fredags efter jobbet så åkte vi Victor och jag till Tranås. Där mötte vi upp min brors kompisar på Biz för att överraska honom med en kväll på stan. 
Vi spelade biljard, shuffleboard, musikquiz och åt god mat. 
Han blev riktigt överraskad och glad, så det var kul! Kvällen fortsatt på Strandbaren och sen för oss Mjölbybor på stadshotellet. 

Någon gång under kvällen  så började min röst att försvinna. 
Frank och Victor har varit förkylda i omgångar i flera veckor men jag har klarat mig men nu är det visst kört! Lagom till den mest fullproppade veckan på året 👍

Igår var vi ju på dop också, där rösten knappt räckte till och idag är den helt väck! 
Men det var ett jättefint dop igår för Franks kusin Fabian. 

Victor är Fadder åt Fabian, så han var med och gjorde en insats framme vid dopfunten.

Fredrik sjöng Elton Johns Your song och kompades av familjemedlemmar på gitarr, bas och trumlåda. Så himla fint ♥️ 

Frank var duktig och skötte sig snällt i kyrkan, även om det var mycket myror i brallan. 

Huvudpersonen Fabian skötte sig allra bäst! En guldstjärna till prinsen som var så söt och snäll hela tiden.

Efter kyrkan var vi på Albackens trädgårdskafferi och åt afternoon the. Supergott!!
Jag invigde min nya kjol, som jag egentligen skulle ha haft till en marinblå blus och marinblåa pumps men fick byta om i sista sekund eftersom jag har en tå som gör ont och inte kom i dom blåa skorna. 
Så då fick jag tänka om och ta rostfärgade skor och vit tröja istället. 


Knäppte ett kort i spegeln när vi kom hem och däckade en kvart senare framför Tv:n. 
Två härliga dagar lägger vi bakom oss och idag tar vi det lugnt, laddar för födelsedagsvecka och jag ska va tyst! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0