Ynkling

Den där förkylningen tog fart och det var nätt och jämnt att jag tog mig till jobbet igår. Men med två Panodil, en ny blus och lite jävlar anamma, så gick det! (Hur mycket fel det blev i bokföring, det återstår att se 🙈 ) 

Däckade här igår kväll och imorse när Victor gick till jobbet så ringde jag min lilla mamma och frågade om vi inte kunde få komma till dom. Det gick vi! Så Frank har spenderat dagen med att terrorisera "Mommo o pååååa" 
medan jag har legat på mammas kökssoffa med en bok och blivit serverad både potatismos och lax och sen våfflor! 

När vi skulle bege oss hem frågade mamma om inte Frank skulle sova där och det ville han ju gärna! Så nu har jag krupit till kojs klockan 18.00 och tänkte sova bort den här förkylningen så jag kan jobba på måndag. Fram till 12:e februari kommer jag ha sinnessjukt mycket att göra på jobbet och då finns det inte utrymme för några envisa baciller! 

Mamma och minikocken gräddar våfflor



Och jag... 

..hade det inte helt dumt 😊 

Tack och godnatt! 🤧😴 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0