Söndag igen

En vecka går fort, en helg går väldigt fort och nu är det söndag igen. I veckan har Victor jobbat typ 80 timmar så honom har jag knappt sett. Jag har bara klämt in 40 timmar eftersom jag spenderade min tisdag med att besöka reumatolgen, fysioterapeut och optiker.
I lördags morse jobbade både Victor och jag så då fick lill-sorken följa med. Han fick följa med mig, han gör sig nog bättre på ett kontor än på brandstationen. Skulle han fått välja själv hade han nog valt annorlunda.. 

Frukost på kontoret! 

På eftermiddagen var vi på kalas för kusin Harry så då åkte snyggkläderna på. Frank valde strumpor själv och var väldigt nöjd över valet! 


Idag har vi hängt hos mamma och Påhl där vi tiggde till oss lite mat (eftersom vår kock jobbar idag) 

Grabbarna grus som rockar linne! 


Nu är det bara dagens sista uppdrag kvar, förflytta sig från soffan till sängen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0