Snöig söndag

Den här häääärliga söndag började med sovmorgon till klockan nästa var 09.00! 😲 
Frank och Victor gick upp vid 6.30 och då sa jag " jag kommer jag också, jag ska bara snooza lite.." 🙈 Skönt! 
Igår gick jag upp med Frank vid 05.00 för att sen åka till kontoret vid 06.00, för att jobba några timmar. Så sovmorgonen idag satt fint! 

Vi tog en skogspromenad på förmiddagen. Vädret såg helt okej ut men innan vi alla fick på oss kläder och kom ut så hade det börjar snöa, rejält!
Men vi traskade på i skogen, Frank sprang konstant i en halvtimme för att sen dra Victor i armen och säga " bära mig pappa, jag ORKAR inte mer! " 


På eftermiddagen har Frank och jag bakat chokladmuffins och sen myst i soffan framför Aristocats. 


Så snygga i mina hemmasydda kockmössor!

Nu ska jag gå upp och trösta en liten kille som är i full gång att berätta för sin pappa att  han är "jätteledsen nu faktisk". Och att han vill vara "jaken nu, INTE sova" 
Inte lätt att vara liten! 
Sen blir det soffan tillsammans med Moström.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0