Rödsprängda ögon

Trötta rödsprängda ögon matchas bäst med rödsprängda läppar! 

Det piggar ju upp lite iaf! Mitt i januarimörkret. 
Jag hämtade en dymo-maskin igår som jag har beställt. Den la dock min sambo vantarna på direkt och när jag sen plockar upp min mobil så har han dekorerat skalet lite.. 

Humoristisk den där sambon. 

Två arbetsdagar kvar den här veckan (om det inte ska bli lite lördagsjobb också, det börjar ju bli tradition. 6-9.30 med "ring så spelar vi " som sällskap. Om man inte har lyxen att ha lillsorken som sällskap, som förra lördagen. )

På fredag eftermiddag lyckades jag hitta en klipptid också, vilket är välbehövligt. Jag har inte klippt sen i maj? 
På lördag ska jag på party så då är det bäst att vara snygg! Jag ska till stora hotellet i Linköping ( känns bekant på något vis 🤔) och fira Emmas 41- årsdag ♥️ 🍾 

Nu ska jag gå upp och väcka Victor, som troligtvis sover medan han som ska sova (Frank) med stor sannolikhet fortfarande är vaken. Sen blir det nog ett avsnitt av True Detective. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0