Olika syn på saker ting

I nio fall av tio så går våra åsikter isär, mina och Victors. Det kan handla om allt från vad man beställer in på en restaurang, vilken film man vill se, vilken musik som är bra, hur drömhuset ser ut osv. osv. När det kommer till inredning är vi i alla fall oftast överens. Oftast som sagt, vi kör över varandra ibland, (Jag en rosa gammal loppislampa, Victor ett glasskåp med klockor m.m)
Häromdagen kom han hem med en ny lite pjäs, en rysk pansarvagnshylsa? 

Den fick stanna! 
Idag däremot rann bägaren över.. 

Japp, vardagsrummet togs över av ett stort fotbollsmål. 

Här får jag lägga in mitt veto. Jag kan sträcka mig till trädgården... 

Vaknade i morse med en härlig förkylning. För att pigga upp det hela så slog jag till på skjorta, mina nya örhängen jag fick av mamma i julklapp mitt fina armband. Det hjälpte! (En stund iallafall 😁) 

Fredag imorgon, inte dumt alls! 








Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, jag är faktiskt lite avundsjuk på den där hylsan!

Svar: Haha, ja ibland lyckas han, den är ju faktiskt lite rolig 😄
Fia Nilsson

2019-01-04 @ 13:49:54
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0