back in business

Sådär, nu var första arbetsdagen efter ledigheten avklarad. Väldigt skönt att starta med en kortvecka. 

Victor står i köket och gör lasagne medan jag sitter hos lillsorken som badar med dinosaurierna. 
Eller ja, dom får inte bada så mycket utan står prydligt på rad som Lillemans leksaker brukar göra. Varför leka när man kan organisera?  😉

Vårt nyår var livat värre! Victor jobbade, Frank somnade vid 20.00 och sen slog jag till på inte en utan TVÅ filmer. Riktiga tjejfilmer som man får passa på att se när inte Victor är hemma. 


 Fördelen med en lugn nyårsafton är att man är väldigt pigg på nyårsdagen. Så igår rensade jag avlopp, städade ut julen och tömde tvättkorgen! Frank och jag möblerade om lite och fixade en spanarbänk till köksfönstret 

I mellandagarna så har vi haft ett litet mission här hemma, nämligen att få Frank blöjfri. Så sen annandagen har han bara haft blöja på natten ( och dom har varit helt torra 5 av 7 nätter! 😲) Dag två var lite lättpanikartad med många olyckor men sen har det gått toppen!

En suddig bild på en riktigt glad kille som har bajsat på pottan och klistrat bajskorv i almanackan! ( ja, va gör man inte för dom små liven!) 

Nu lasagne!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0