Vårsol

Det känns lite lyxigt att ha vårväder februari (tycker iallafall jag som älskar våren!) 

Jag sparkade igång helgen med en AW tillsammans med min svägerska, och ett gäng kompisar till henne, på Statt här i Mjölby. Riktigt rolig kväll med god buffé, gott vin och mycket folk! 
Älskar såna där spontana kvällar som blir riktigt roliga! 😃 

I helgen har vi varit lediga både jag och Victor och planen från början var att vi skulle åka till Maden i lördags och sova över där till söndag men Victor vaknade upp dunderförkyld på lördagen så det fick bli ändrade planer.
För att inte smitta farmor och farfar med förkylningen så löste vi melodikrysset på hemmaplan. Det var ett "Victor och Fia-kryss" den här veckan så vi fick ihop det ändå! 
Passade på att inviga dom fina kopparna som jag fick ärva av mormor och morfar. 

Efter lunch åkte jag och Frank hem till mamma och Påhla så Victor kunde sova och kurera sig. Han ska jobba 65 timmar sen här veckan så att vara sjuk är inte ett alternativ. 

Som tur va så mådde han bättre i söndags så då packade vi med oss lite mat och åkte till Maden. 
Vi började med en picknick i solen 



Så skönt att höra fåglarna och känna solen bränna i ansiktet 😎 

Efter fikastunden fick vi en sväng ner till bryggan. 


Glad trio! Eller ja, två av oss iallafall! 

Victor tränade på svingen! 

Sen blev det burgare till lunch innan vi styrde hemåt igen för att fira Fredrik som fyllde år i fredags. 

Nu har jag precis nattat den här tokungen och ska lägga mig i soffan innan det bär av mot sängen.
Ä


Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0