Bakslaget

Där kom den berömda aprilsnön. Förra året på Franks födelsedag hade vi fortfarande en meter snö på baksidan, eftersom det kom så himla mycket snö, väldigt sent. En månad efter hans födelsedag var det sommar. Den efterlängtade våren kan gärna få komma snart! 

Från kameran senaste tiden: 
Vi lurade med mamma och Påhla på en liten utflykt till Flygvapenmuseet härom dagen. 
Grabbarna grus höll sig tätt intill varandra: 

Det var någon som fick hålla hårt i hatten! 

Mellan familjens 30-åring och 3-åring så fyllde ju jag också år! Jag har fått massa fina grejer som jag ska visa snart. Jag börjar med presenterna från Victor. Förutom 3 kilo små godis(!), fick nya påslakan och en ny lampa. 


Så fint 👌

När det iskalla aprilvädret kräver en stor stickad polotröja på jobbet så får man hotta upp det med klackar, röda läppar och brudtärne-smycken! 

Nu sitter jag här i fåtöljen på övervåningen och väntar på att min lilla snusmumrik ska somna. 
Han ligger och pratar med sin nalle "Bertilsson Johansson"  om hur dagen har varit. Och om att pååååa hämtade honom på dagis idag. Det är nästan lite svårt att inte fnissa för högt här ute. 

Imorgon väntar en after work med hotellkollegor i Linköping och på lördag tjejkväll med Mia och My. Inte så tokigt med torsdag då! 😊 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0