På hemmaplan

Hemma efter 3 härliga dagar i London! 
Vi har hunnit med väldigt mycket och energidepåerna är laddade! 

I söndags blev det som sagt cocktails och sen lite mer cocktails. 

I måndags vaknade vi upp till riktigt härligt Engelskt väder: 6 grader, regn och blåst. 
Vi hade Madame Tussauds på schemat och spenderade förmiddagen med att köa dit och gå omkring där inne. 

På eftermiddagen körde vi ett race på Oxford Street innan Victor och jag vek av för lite fotboll! 

Jag har så mycket bilder, dom flesta tagna av vår flitiga fotograf Mia 😉😘 

Så här kommer ett litet axplock från våra dagar i London! 

(null)

(null)

Dags att dricka hrm, jag menar äta lunch! 
(null)

(null)

Valborgsmässoafton på Wembley Stadium! 
Tottenham-Watford
(null)

(null)

Och medan vi var på fotboll så var dom här fyra snyggingarna vid Piccadilly Circus
(null)

Vi bodde på Judd hotel nära Kings Cross. 
Jag som är hotellnörd hoppar ju gärna över dom stora kedjorna och bor på gamla små mysiga hotell. 
Det här kanske var lite väl gammalt men mysigt! Det låg  i ett lugnt område i en böjd byggnad. 
(null)

(null)

(null)

Tisdagen bjöd på betydligt bättre väder och vi passade på att titta lite på Buckingham palace och strosa i Hyde Park. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom fram till Big Ben så hade vi bara gått förbi om vi inte hade vetat om att det var där "han" skulle stå! 😂
(null)
Byggställningar täckte hela klockan! Det var bara urtavlan som syntes men efter lite googlande av Stefan (älska Google) så kom vi fram till att urtavlan var på reparation så inte ens den fick vi se! 😝
På eftermiddagen åkte Victor och jag tillbaka ut till Wembley Stadium där London Designer Outlet låg. Ett stor köpcentrum, fast utomhus, med många märkes-outlets. 
(null)

(null)

(null)

På eftermiddagen möte vi upp resten av gänget igen i Camden Lock, ett riktigt häftigt område med en stor marknad. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Amerikanska mini-pannkakor med smält vit choklad och jordgubbar. Herrejösses!

Vi avslutade sista kvällen på Oxford Street med ännu mera shopping och ännu mera barhäng 👌🏼 
På onsdagmorgonen åkte Victor och jag hem igen. 

På flygresan hem så njöt Victor av utsikten..

(null)

Ja, och jag hhrmm.. 
(null)

(null)

Jag njöt jag med! På mitt sätt 😉

Tack igen för sällskapet Mia, My, Stefan och Oscar! 
Vart går 40-årsresan? 😉💃🏼



Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själva, så roligt att vi kom iväg allihopa! 😀 när vi är 40 tar vi en resa med strandhäng tycker jag 😎

Svar: Det låter toppen!! 🍹👙☀️💃🏼
Fia Nilsson

2018-05-04 @ 13:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0