Dom senaste dagarna

Jösses vilket väder! Bäst att passa på att njuta! Man vet ju aldrig hur resten av sommaren blir i det här landet 😊

I helgen hann vi med en hel del. Victor hade ledig helg så det var verkligen "helg" på riktigt! Det blev bland annat två turer upp till Maden och en 150-årsfest i Götevi. 

I lördags när Frank sov middag uppe i stugan (med sin farmor) så satt jag och Victor ensamma en stund på bryggan och bara njöt! Jag vet inte riktigt när vi satt still, tillsammans, i lugn och ro sist. Mysigt! ☺️ 
Och Boxholms 2:an passade på att tuta förbi också! 
(null)

(null)

Tidigare i veckan spelade Victor "blåljusbandy" en turnering med poliser, ambulansare, brandmän och personal från akuten i Östergötland. De flesta skador som Victor drar på sig kommer från innebandyn. (Därav en snyggt tejpad vrist!) 

Efter Franks sovlur gav vi oss ut på en båttur. Premiär för Frank som faktiskt tyckte om att åka båt! 
(null)

(null)

(null)

En härlig helg fick vi! Och nästa helg ser också ut att bjuda på fint väder! Då är det jobbhelg för Victor igen men vi kanske hinner med en lien båttur då också! 

När vi inte är i Maden eller på jobbet så hänger vi i trädgården. Tidigare i veckan klippte Victor gräset och fick då strålande assistans 😂
(null)

Och en annan kväll fick han sällskap i "vattenpölen" av sin mormor! ☺️
(null)

Idag har vi firat Victors farmor Margareta som fyller 91 år idag! 
När vi kom hem svängde Per och Karina in med lite ägg (det sker ju en viss äggförbrukning i den här familjen) och vilka ägg! 
(null)

Jag som brukar äta ett ägg får nu äta ett tredjedels eller? 😂

Nu ska jag lägga mig i soffan och sen dra mig mot sängen ganska snart. Jag hade migrän större delen av dagen igår och det tar på krafterna såhär i efterhand! 
Avslutar väl med ytterligare en bild på min söta son! 
Lockarna är påväg tillbaka! 😜
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0