Midsommar 2018

I år fick klänningen stanna i garderoben. 14 grader, blåst, molnigt men nästan regnfritt (fram till 19.00) 
På vädret imorse så försökte dom uppmuntra med att det i alla fall blir en traditionsenlig midsommar där vädret är precis "som vanligt" 
Men lite tråkigt är det ju när hela maj och halva juni har bjudit på högsommarvärme. 

Men vi har haft en riktigt skön midsommarafton. Victor har spelat golf med Per och Fredrik, jag har sprungit en sväng, vi har ätit lunch med mamma och Påhl och varit i Boden på traditionellt midsommarfirande. 

En liten kille som verkligen hade myror i brallan idag 
(null)

Kunde inte ens vara still på en bild med mamma
(null)

Uppe i Boden sprang vi på Mia, Oscar och Anton. 
Mia knäppte lite kort på grabbarna som hon delade med sig av ❤️ (men inte heller här står dom ju direkt still 😂) 
(null)

(null)
(null)

Fullt ös! Frank först och Anton efter, runt, runt! 
Våra fina grabbar! ❤️
När jag bläddrade i telefonen nu såg jag korten från två helger sen, när vi var på 30-års fest hos Mia och Oscar! 
En superhärlig kväll med god mat och roliga lekar! Och en såpbubbelmaskin som gjorde succé! 
Det är Mia som står för fotograferandet även här😉 
(null)

Vi blev indelade i tre lag där varje lag fick snygga glasögon. Jag var med i flamingolaget! 
Men smet över lite till hårdrockslaget ibland ☺️
(null)
Här är jag och hårdrockarna! Mias storasyster Jenny är mumie 😃
Och här har vi ett av två födelsedagsbarn
(null)

Imorgon jobbar Victor och då ska jag ha tjejkväll här hemma med Mia och My 💃🏼 

Glad midsommar och godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0