Jobbar och badar

Det känns som att det är så livet ser ut just nu. Till och med jag har badat, visserligen för att Victor slängde i mig, men ändå! 

Som sagt, när vi inte jobbar så har vi senaste veckorna varit i Maden, Götevi eller i trädgården. Det är ungefär vad man orkar med! 
(null)


Min grabbtrio vilar i skuggan. 
(null)

Toker, som man ständigt får jaga.. 
(null)


I söndags hoppade vi över solkrämerna, uv-dräkter, handdukar, picknickkorgar och alla andra hundra saker man har med sig när åker till playan med en två-åring och åkte till Vadstena istället. 
Gick lite i strandkanten och doppa fötterna i "jattnet" och åt glass. 
(null)

(null)

Att få en egen glass är verkligen höjden av lycka ☺️

Imorgon är det halvdag på jobbet så då kan jag åka och hämta Frank på dagis 😃 
Sen är vi ledig på onsdag och då ska vi till dypviken och fira morbror Jison! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0