6 juni genom åren

Idag har vi varit hos Morbror Thomas och firat hans födelsedag! (Ja, han fyller i mars men det brukar alltid bli firande i maj och nu till och med juni) 

Lilleman var sommarfin dagen till ära men det är inte helt lätt att fota en 2-åring som är i konstant rörelse! 
(null)

(null)

(null)

Saftpaus i mormor knä. 

Kompisarna! 
(null)
Klappar du mig så... 
...pussar jag dig! 
(null)

6 juni idag! 
För 11 år sedan var det inte bara en vanlig nationaldag utan min studentdag också! 

(null)

(null)

Såhär har nationaldagen sett ut andra år: 

2017: 
Grabbarna ägnar sin lediga röda dag åt att bygga på uterummet. 
Per, Fredrik, Pappa och Victor sliter från 07.00-19.00. Fint blev det! 
(null)

2016: 
Den 7 juni är vi på US och sticker en lång nål i min armhålan för att ta prov på en knöl. 
Efteråt får jag (likt ett barn ☺️) en present av Victor. En efterlängtad bärsjal till våran 2-månaders kolik-Frank 
(null)

(null)

2015: 
Jag har nattpasset på hotellet och passar på, kvällen till ära, på att klättra på taket för att fixa en fläkt. 
(null)
 
Alltid i mina fotriktiga (och klättervänliga) jobbskor 
(null)

2014: 
 Mår vi inget vidare hemma. Clint är väldigt sjuk i vad vi tror är magkatarr (men som kanske redan då var diskbråck?) han ligger bara i sängen och sover /darrar. Får bli buren ut och kissa och matad. 
Jag mår inte heller bra utan har väldigt ont i mitt bäcken. Så ont att jag för första gången inte kommer ur sängen själv. 
Har precis varit hos sjukgymnasten och fått ett snyggt bälte ( och fått frågan TRE gånger under besöket, hur vida jag har fött barn eller inte? 😂) 
(null)

2013: 
Spenderar vi nationaldagen på sjön. På kvällen grillar vi hemma hos mamma och Påhl. 
Vi budar också på vårt första hus! 
(null)

(null)
Men med facit i handen så dröjde det ytterligare drygt ett år innan vi slog till! 

Det var 5 år bakåt! Nu hoppas vi att kommande 5 år bjuder på många nya minnen! 😊






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0