Söndagshäng med bästisar

I förmiddags fylldes huset med vänner! Franks "tompisar" Anton, Sam och Stella med föräldrar var här och fikade. Har inte träffats med barnen på evigheter så det var riktigt mysigt att få träffas allihopa. Inte optimalt kanske att ses 5 vuxna och 4 barn i vårt vardagsrum men det gick. Man längtar dock lite till sommaren när man kan ha altanhäng med ungarna i trädgården istället ☀️

Jag är som vanligt urusel på att ta kort men där rycker Mia in och styr upp 😉 
Så samtliga bilder har jag fått av henne 😘




Tanken var att Frank skulle sova middag när gänget hade åkt men det tänkte inte han. Han sover middag varannan dag nu ungefär, till hans föräldrars stora sorg 😒 Den där middagsluren behöver han och oftast vi med! 😂
Men vi tog en sväng förbi Fogdegatan istället och hälsade på och nu badar Frank och jag tänkte fortsätta i min bok. Sen väntar en lugn söndagskväll med Flygande Jacob. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0