Snorpelle

Idag är vi hemma, jag och Frank. Jag vabbar för tredje gången i mitt liv! Det blir sällan något vabbande för min del eftersom Victor är hemma många vardagar. Men idag jobbar Victor och Frank är förkyld så då är vi hemma och myser. 

Mormor har varit här och tittat till oss också. 

Hon och Påhl kommer tillbaka ikväll för då ska jag åka in till Linköping och träffa dom två efterlängtade brudarna Pia och Helena! 

Så nu, när Frank sover middag, laddar jag upp med min nya fina present jag fick av Victor häromdagen, en värmegördel! 😁 
Så kanske kryckorna kan stanna hemma ikväll. 

Och där står våran fina, präktiga gran som Victor köpte igår! Så himla fin! Den ska vi pynta någon kväll. Lite tidigt att redan ha den här inne men det är ju så fint och mysigt! Och det är ju faktiskt Lucia imorgon 😊 


Kommentarer
Postat av: Korre

Nämen, plötsligt händer det 😂👍🏼 Inte ett utan TVÅ inlägg?!?!? Wohoo! 🙌🏼😃

2018-12-12 @ 22:20:52
Postat av: Pia

Men yaaayy!! Välkommen tillbaka! O tack för igår 😊

2018-12-13 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0