Ofrivillig detox

Ja, den här veckan blev ju inte riktigt som jag hade planerat kanske.. 

I tisdags jobbade jag med kryckor, ont i lederna hela dagen. 
I onsdags fick jag vara hemma och vabba med en sjuk Frank. 
I onsdagskväll träffade jag mina älskade vänner på en restaurang i Linköping. I bilen på väg hem börjar jag må illa. Kommer hem, går och lägger mig men har så fruktansvärt ont i magen. Sen börjar det! Spydde hela natten och fick ringa hem Victor från jobbet. Mådde bra på morgonen (vilket jag inte hade gjort om det hade varit maginfluensa) så en härlig matförgiftning måste det varit helt enkelt. Låt mig säga såhär, jag ska aldrig mer äta skaldjur.
Jag kan även tillägga att spy med en inflammerad SI-led INTE är så nice. Det gjorde ont som satan. 
Sov hela torsdagen, halva fredagen och idag, när jag är helt bra, så går jag med kryckor igen. Love life 😉 

För att pigga upp det här muntra inlägget så tänkte jag bjuda på ett par bilder från brorsans bröllop som vi var på i september. 
Så fint bröllop med rockmusik i kyrkan och festen i en lada. Perfekt!






Herr och fru Miller ♥️ 

Mellan spyor och ryggläge så har vi hunnit klä granen, jag och lillsorken! 






Nu håller vi tummar och tår för att den här kroppen funkar som den ska på måndag, för nu har jag mycket att jobba ifatt innan vi kan ta julledigt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0