Midsommar.. ne, JUL!!

Det är så bra att ha den här 10 år gamla bloggen att titta tillbaka i. När köpte vi huset? vad gjorde vi nyår 2011? Vilket år var vi i Rom? 
Man kan hitta roliga bilder och minnen som till exempel när vi skulle lära en liten valpClint att gå över tröskeln ♥️

Eller julen 2012! 

Osv osv.. OM man faktiskt skriver och inte lämnar en lucka från Midsommar till Jul!! Men på riktigt så är det helt galet hur fort tiden går. Jag hör att pensionärklockorna börjar slå när jag säger det men det är ju sant! 

Nästa vecka, på min älskade mammas födelsedag, så har jag jobbat på Nilssons redovisningsbyrå i ett år. Whaaat??! 
Förutom att jag faktiskt har lärt mig att bokföra och vet vad dom som kommer innan för dörren heter, så känns det på riktigt som om jag slutade på hotellet förra veckan. 
Men här sitter jag nu, och har iallafall koll på vad jag sysslar med större delen av tiden 😂

Och såhär ser vi ut 
Iallafall för ett par helger sen när vi var och firade svärfars 60-årsdag på Rimforsa Strand!
 



Och våran älskade lilla korv, som har hunnit att bli 2,5 😚

Så vad har jag missat här nu då, i luckan mellan midsommar och jul? 
En helt galen varm sommar (underbart om du frågar mig, katastrof säger en del...) en jobbfylld höst med väldigt, väldigt mycket jobb. En glad dagiskille som äntligen tycker det är roligt att gå på dagis (förskolan.. jag vet.) Och han har ju fått både en kusin och en syssling!! Och sist men inte minst en lätt halt Fia med det evigt bråkande bäckenet. 


Då så! Då var vi på rull ☺







Trackback
RSS 2.0