Jullov

Klockan 14.00 idag svängde jag in på Eldslösas förskola och hämtade en helnöjd Frank. En av hans fröknar så att han hade varit extra nöjd idag eftersom dom bara hade varit 5 barn. Det passar herr Johansson utmärkt! 😊 
Sen styrde vi mot Boxholm och mamma och Påhla för lite fredagsmys. Vi klädde granen och Frank och jag plockade fram tomtar (aningens fler än vad min mor hade föredragit) men är det jul så är det! Sen åt vi kvällsmat och styrde hemåt. 
Och nu är det alltså ledigt i 11 dagar! Så skönt! Efter att ha jobbat heltid med ett helt nytt jobb i ett år nu med bara två veckors semester i somras så ska det bli väldigt skönt att vara ledig. 

Festligt att mina julröda ben flyter ihop med gardinen! 

Superfin! Klädd till den obligatoriska julskivan Lars Vegas Trio. 

Två söta knasbollar 


Tre söta knasbollar! 

Nu är det läggdags, Victor jobbar i natt, håller tummarna för att det blir en lugn och fin natt i jultrafiken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0