Frank och Fias fantastiska fisk!

En dag kvar på jobbet innan lite välbehövlig ledighet. Hela min kropp värker och jag är trött. Nu tror jag inte att 3 dagars ihärdigt julfirande kommer bota det men det kanske fyller på min energinivå iallafall. 

När jag kom hem från jobbet så gjorde jag och Frank två sillinläggningar. 
Han är så rolig när han ska hjälpa till. Han går in för det och frågar om allt och sen viktigast av allt " Ja smaka mamma?" Han är en märklig unge, ÄLSKAR oliver, parmesan, kräftor, musslor, svamp. Häromdagen pillade han BORT pizzan från oliven 😂 






I helgen var vi uppe i Maden en sväng, lika fint på vintern som på sommarn. 
Frankie och jag var snygga i matchande kläder

Nu ett avsnitt New Amsterdam  och sen sängen. 
Mycket bokföring ska avverkas innan mr. Santa kan komma. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0