Maden, Valla, Vasastan och Omberg

Vilken fullspäckad helg det blev tillslut. I fredags startade jag dagen med en tur till sopptippen, sen gick Victor, Frank  och jag till lekparken. 
Vi passade på att fota grabbarna! 
Samma plats, ett år mellan bilderna: 
April 2017 
(null)

(null)

April 2018 
(null)

(null)

Dom var mycket mer sammarbetsvilliga förra året men det beror nog på att Frank hade feber då och var väldigt slö och Clint höll inte på att dö av värmeslag, som han gjorde i fredags 😂 
Bättre lycka april 2019 😜

Efter lunch plockade vi upp Rasmus och åkte till Maden för att njuta av solen och grilla. Grabbarna gjorde grabbiga saker ( sköt luftgevär, slog golfbollar i Sommen och spelade biljard ) och jag solade och jagade 2-åringen.
(null)

(null)

 Vi hade tänkt sova kvar först men ångrade oss när vi även lyckades klämma in en träff med Mia, Oscar, Mysan och alla barnen i Valla! 
Stor lekpark, massa djur och korvgrillning! Ett par härliga timmar där vi emellan allt barnjagande planerade lite inför Londonresan om en vecka! 
Världens bästa Mia fotade och delade med sig av bilder 😘 
(null)

(null)

(null)
Hihi, man kan tro att vi har missat att få med Sam på bild men nej då, han är där 😉 
(null)

(null)

(null)

Alla kom med på bild utom fotografen själv, tack igen snälla Mia för bilderna! 

På lördagkvällen kom Mamma och Påhl och satt barnvakt och Rasmus, Victor och jag åkte in till Erkan och Ellinore och deras nya fina lägenhet i nybyggda övre Vasastan. Så himla fint!! Riktigt rolig kväll med god mat och väldigt trevligt sällskap. 

Och idag har vi varit på Ombergs turisthotell och ätit tre-rätters tillsammans med Per, Karina, Emma och Fredrik. Vi fick det i julklapp av Per och Karina. Perfekt dag lyckades vi pricka in med solsken över den fina utsikten. Frank var på gott humör nästan hela middagen och var nöjd över sin egna 3-rätters meny. 
Tog bara ett par bilder utanför på den glada skitungen och hans fina pappa. 
(null)

(null)

Nu ligger jag nerbäddad med världens huvudvärk som jag har haft sen lunch idag. 
Hoppad att jag är pigg och kry för nästa vecka väntar jobb mån-fre, AW fredag och London söndag-onsdag! 
💃🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0