En kväll med kollegorna

Ett glas blev två glas. Och två glas blev tre glas. Och tre glas blev sju glas och kvällen har varit underbar! 
Min fina kollegor! Även om jag verkligen gillar alla mina nya kollegor så saknar jag dom gamla väldigt mycket!! 

Vi började med mat på nya Chioccolata som var superfint med riktigt god mat och goda drinkar. 
Sen blev det ett stopp på 
(null)

Shotluckan! 
Varför fanns inte det här för 10 år sen??! 
Sen avslutades min kväll efter ett par drinkar på Harrys. Det är ju en dag imorgon också! ☺️ en dag som troligtvis börjar runt 05.00 av en liten tomte som drar i håret och säger "upp mamma" (förhoppningsvis inte 04.15 som imorse). Melodikryss, packning och lite tid med mormor och morfar står också på agendan imorgon. Victor ska jobba och går av 07.30 på söndag, ett par timmar innan vi styr mot Skavsta och London!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0