Lilleman Johansson

Påväg hem från tredje natten. Saknar mina Johansson-grabbar. Frank såg jag två timmar igår men Victor har jag inte sett på två dagar. 



Frank har ju aldrig haft någon napp eller snuttefilt men han har sin gris. En liten och en stor gris där speciellt den lilla är värd guld! 
När vi skulle gå ut häromdagen så tvärvände Frank plötsligt i dörren. Gå ut är det bästa han vet så det var lite märkligt att han sprang in igen. Men ut kom han snart igen med båda grisarna under armen! 

Tänk att en lite IKEA-gris kan betyda så mycket ❤️

Han påminner om någon tycker jag 😉

I tisdags hade vi en fulltecknad dag med tandläkarbesök (Frank) ölprovning (Victor) och förändramöte (jag). För Franks och min del var det väl inga höjdaraktiviteter men det vägdes upp med att vi invigde en av namnsdagspresenterna, nämligen vattenfärg! 


Det var en riktig höjdare! 


Nehe, regnet öser ner så det blir inte så dumt att krypa under täcket och sova nu! 😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0