Tiden går


Vart tar all tid vägen? Det är november!! Jag har varit igång och jobbat i ett halvår! 

Förra veckan när jag var ledig gick också galet fort. Den började med en liten sjuk son som efter en helg med magsjuka dessutom fått ett sår i rumpan. Han hade så ont stackarn och darrade när vi skulle byta blöja. 
Så det blev inget dagis för Lilleman utan jag skyndade mig hem från mitt nattpass i måndagsmorse så jag hann hem innan Victor skulle iväg till sitt dygnspass. Vår vardag i ett nötskal.
Victors svar till dagis varför han skulle vara hemma? -"Faktum är att han är skinnflådd i arslet" 😂 🙈 En liten påminnelse till mig själv att JAG ska ringa dagis nästa gång.. 
Men nu mår han bättre skruttungen och idag har han tagit kort på dagis! ❤️ stora killen! 

Men vi hann med mycket under veckan! 16-årskalas, melodikryss, dop, utomhusbus, biblioteket, kyrkogården, middag hos Emma och Fredrik och en shoppingtur till Linköping.
(null)

Våra korvar 😍
(null)

Söndagsfina, redo för dop. 
Jag i marinblå kjol och mormors topp från -83 

(null)

(null)

(null)

En kopp kaffe och sen 4 timmar jobb till innan det är dags att åka hem till sängen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0