Migrän, snygga naglar och världens sötaste pepparkaksgubbe

Förra veckan var verkligen katastrofdålig när det gällde att vända på dygnet och den här veckan har börjat jobbigt! När jag åkte hem från jobbet imorse så kände jag mig full. Det kändes som att jag vinglade hem från krogen, snubblandes, sluddrandes och med ont i huvudet. Under de här åren som jg har jobbat natt så har det sällan varit några problem med att sova så jag är lite ovan vid att vara såhär fruktansvärt trött. 
Idag har jag sovit bra men har fått migrän istället. Men det är bara bit ihop och köra på! 

Snyggt nagellack har jag iaf, så det piggar ju upp tillvaron 😉 
(null)

När jag duschade tidigare idag (det gör jag i vårt badkar) så kom det en liten sork som ville hoppa i. Så vi badade ihop och efter det invigde vi pepparkakspyjamasen! 
Världens sötaste unge! Och det säger jag inte bara för att jag är hans mamma, nej nej! Det är ren fakta gott folk!
(null)

(null)

(null)
 
Mammas lille krulltott! 

Nehe, 5 timmar och 30 minuter kvar! 😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0