En sovande Frank

Kors i taket, ungen sover! Klockan är halv sju och Lilleman ligger och snusar och sover på min arm. På mina ben ligger Clint så att försöka smyga härifrån är inte att tänka på. 
Vi har haft en riktigt bra natt, Lilleman har bara varit vaken mellan 04.00-05.00. Sen somnade han om!! Och nu ligger vi alltså här. Jag är klarvaken efter att ha haft en lite trasslig dygnsomställning den här veckan och somnade vid 19.00 igår. 
Natten igår var dock mindre rolig då Frank var vaken mellan 00-02.15 och jag kunde inte somna om efter det utan låg dunderförkyld med svinont i örat! 
Så när Victor hade åkt till jobbet och Lilleman till dagis så åkte jag till Apoteket och laddade upp för att sen åka hem och däcka i tre timmar 🙈 

Vi måste ju prata om dagis också! Igår när jag lämnade honom grät han inte! Han var ju långt ifrån glad men han hade heller inte panik 👍🏼 men ännu mer imponerande var att han knappt ville följa med hem! 
(null)

(null)
 
Lilla knasbollen, iförd min mössa för att han vägrade ha sin egen. Å så älgryggsäcken såklart ☺️ 
Nehe, jag som tänkte vid 04.00 när han vaknade att idag hinner vi både handla och börja baka innan Victor kommer hem från jobbet vid 07.45 men det börjar bli tajt.
Lyxproblem mina vänner! Lyx!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0