En helg på jobbet

Det blev en lite annorlunda helg på jobbet den här veckan. Det var kort om folk så jag fick hoppa in på dagspassen istället men det var skoj!  Jobbade lördagkväll och söndagmorgon så jag sov på hotellet istället för att åka hem mellan passen. Lite flashbacks från 3 år sedan då jag körde 2-3 vändpass i veckan och  då sov på hotellet varje gång. 
Victor var ändå ute med grabbarna och Lilleman var hos sin farmor och farfar så det var tomt hus här hemma ändå. 
Och jag måste ju medge att Burger King i sängen, 7 timmars obruten sömn och en hotellfrukost satt rätt så fint 😉 Bra passbyte med andra ord! 
(null)

(null)

Dessutom fick jag fredagkväll/natt ledigt och kunde fira Emma som fyllde år! Men mer om det imorgon för nu måste jag sova. Jag har återigen världens migrän som jag hoppas är borta när jag vaknar imorgon. 

Det är inte så tokigt att komma hem efter en jobbhelg till den här tokstollen! Igår gick han runt i sina gummistövlar inomhus i typ tre timmar! 
(null)

(null)

T-shirt och gummipjucks, det är det nya gott folk! 

Hittade den här bilden som är tagen för exakt 1 år sen idag. En lite sork som håller på att lära sig krypa hemma på mamma och Pålas köksgolv. 
Tiden går! (Fort! 🙈) 
(null)

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0