En extrakväll

För tre veckor sen jobbade Victor en extranatt och ikväll så tar han ut dom timmarna, vilket betyder att vi är lediga! En fredag! Tillsammans! 
Det var inte så planerat, annars kanske vi hade fått till något festligt men nu blev det tacos och desinated survived. Inte fy skam det heller! 
Vi har lite ölprovning också 😊 mörk öl och choklad. Innan det rödvin! En firarfredag helt enkelt! 
(null)

(null)

Igår var Victor och jag i Ullared! Och i förrgår firade vi Per som fyller år idag. 
Han firades med middag och sällskapsspel.
Speak out visade oss verkligen från vår tjusigaste sida! 
(null)

MEN roligt var det! Ännu roligare hade det varit om jag hade fått tandställning när jag var liten! 
Lillsorken och jag har varit hos min mormor oc morfar idag. Han har uppräckt fascinationen med piano! 
(null)

Här har ni nästa Mozart! 

Nu Skavlan och sen godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0