En dag i farmors kök

Våran son sov till 07.45 idag! Whaaaat??? 😳 
Heja Frank! 👏🏼
Klockan nio skjutsade Victor och Frank ner mig till Götevi och tog en kopp kaffe innan Korre, farmor och jag satte igång och baka lussekatter. 

(null)

(null)

Efter lussekatterna, som förövrigt gjordes i köksbjörnen från -59, så var det dags för köttbullar. Korre och jag rullade 262 köttbullar! 
(null)

Sen var det lunchdags och det bjöds på Korres och min favorit, fläsk med löksås! Bästa! 

Mitt i bakningen fick farmor en liten leverans. En hink med lite kohjärtan och kotunga! Va annars? 
(null)

Sånt som bara händer hos farmor. 

Tack för dag farmor och sessilessan! ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0