Elisabet

Idag är det namnsdag minsann! 
Mamma, mormor och jag heter Elisabet allihop. Det gjorde gammelmormor Agnes också. 
Det här är nog den senast tagna bilden på Elisabet-trion. Julafton 2015, med en liten Frank i magen. 
(null)

Idag jobbar Victor så Frank och jag har spenderat större delen av dagen i Götevi. Först kroppkakelunch hos farmor och sen fika hos pappa.
Frank har ju varit konstant snorig sen han började på dagis i september och den här veckan har han även hosta men varit pigg. Men när vi skulle sätta oss och äta kvällsmat nu ikväll och Frank inte ville ha så började jag ana oråd och mycket riktigt så hade han 39.6 i feber. Så vi får väl se hur mycket sömn det blir inatt. 

Igår var vi uppe i stugan hos per en sväng och på kvällen var det fotboll som gällde här hemma. Victors två favoritlag spelade samtidigt och som tur var så gick det bra för ett av dom iallafall.
(null)

(null)
Busungen uppe i Maden

Två Romasupportrar
(null)

Nu ska jag springa upp och kolla till feberkillen. 
Skulle egentligen vilja gå och lägga mig men eftersom det är ny jobbvecka imorgon så måste jag ställa om dygnet lite. 
Jag har gått och lagt mig vid 20.00 och gått upp runt 04.00-05.00 i princip hela veckan så nu måste vi vända på steken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0