Sista timmen

Sista natten, sista timmen. Sen väntar 7 ledig dagar! 😊 solen försvann ju lagom tills jag blev ledig men jag har förlikat mig med tanken att ha hudfärg som en bomullstuss även i år. 



Det har ju varit en aning varmt dom senare dagarna men Lillsorken har hittat en lösning på det. Stå i frysen! 

Han är inte så dum den där killen! ☺️ 


Det där busfröt fick nya sandaler och en radiostyrd bil av sin pappa igår. 

Jag vet inte riktigt vem som blev lyckligast över bilen, Frank eller Victor? 😂


Å jag fick också paket!  Morsdag-firande för andra gången! Hur snabbt går tiden? 

Såhär fint blev det på våran trapp med mina nya fina krukor!! 

Frank och jag får nog se till att skämma bort pappan i familjen lite i veckan tror jag ❤️ Världens bästa Victor! 



Ett paket ligger hemma och väntar på min egna fina mamma som jag inte hann träffa igår. Världens bästa mamma OCH världens bästa mormor!! ❤️ (som dessutom har lovat att hjälpa mig och rensa ogräs i veckan, det är kärlek det! 😉👍🏼) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0