Våffelsöndag

Ännu en arbetsfri helg är förbi! Nu har vi tre lediga helger kvar ihop innan jag börjar jobba. Dom tre helgerna är fullsmockade! 


När jag börjar jobba så kommer vi jobba var sin vecka, så det är bäst vi tar tillvara på tiden i april för sen så lär vi ju knappt se varandra för ens det är semester 😂 Jag vet inte riktigt hur vi kommer att fixa att jobba 85% var +  ta hand om Frank på heltid. Det löser sig! 

Idag har vi ätit våfflor med mamma och Påhl! Frank älskar våfflor. Och grädde. Kanske mest grädde! ☺️ 



Han älskar även att äta mat tillsammans med Påhl för då får man kladda hur mycket man vill. 



Det kan vara så att jag är löjligt nöjd över vår nya väggbonad. En del har kort på sina barn på väggarna, andra har sina andra ögonstenar ☺️👌🏼

Mannen i huset har gjort storkok ikväll. Chili con carne! Lådor både till honom och till Frank. Vi får se vad betyget från Lilleman blir imorgon. Han mosar ju in allt, inklusive dammråttor, så det åker nog ner det här med! 


Nehe, läggdags! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0