Time flies!

Nu är jag på banan igen. Spenderade helgen och måndagen nerbäddad i sjuksängen! Hela systemet är tömt om vi säger så och det tog på krafterna. Så trots att det snart är en vecka sedan som jag skrev här så har det inte hänt särskilt mycket spännande..

I går var Frank och jag i Boxholm. Vi började med lunch och långpromenad hos mamma.

Har man en skog- och jaktälskande familj så har man!

Efter det besökte vi, för första gången, öppna förskolan.
Frank som tidigare mest varit rädd för andra barn tyckte att det var himla trevligt och röjde järnet!

Här sitter han och filosoferar med Anton

Man skulle ju gärna vilja veta vad de tänker, de där grabbarna!

Idag har jag och Korre varit i Linköping. Jag provade min tärnklänning som hade kommit och efter det blev det lunch och en sväng på stan. Korresällskap, shopping och pizzabuffé, en kanontorsdag helt enkelt!

På lördag blir han 11 månader! Galet. Han lär sig nya saker hela tiden och blir mer och mer en liten person.
Nu ikväll har han suttit jättelänge och bläddrat i Karro Kobra helt själv. För en månad sen hade han bara suttit och tuggat på kanten! 😂

Stor kille, stolt mamma!

Nu ska den stolta mamman gå och lägga sig för en sak har Frank inte lärt sig än, nämligen att ta sovmorgon! Victor är på jobbfest så jag gissar på att han inte kommer vara jättepepp på att leka med sin son imorgon vid 05.00 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0