Redan onsdag

Mitten på mars! Jag vet inte riktigt vart våra dagar tar vägen? 

Helgen bestod ju av melodikryss, pulkaåkning och spelkväll på lördagen. 

Far och som redo för backen! 

En av dom är aningen mer taggad än den andra.. 


På kvällen kom Per, Karina, Emma och Fredrik och åt tacos och spelade sequence. 


Vi fick fina tulpaner av Emma! 

I söndags åkte vi på en liten söndagsutflykt till Vadstena. Vi tog en promenad längs Vättern med en (hör å häpna) sovande Frank i vagnen. 

Avslutade med lite lunch innan vi åkte hem igen. 

Igår jobbade jag och dagen avslutades med en dos härlig migrän. Som grädde på moset så vet jag inte riktigt vad våran son styr med om nätterna? Sover gör han iaf inte. I natt har jag och Frank sovit på golvet i hans rum och då sov han iaf skapligt fram till 05.00. 👉😵


Han är ju husligt lagd iaf och hjälper gärna till med tvätten! 

Det jag lägger i, tar Frank ur och det jag lägger ur, lägger Frank i! 👍🏼 strålande team work!


Nu är det dags för kvällsmat och sen är det väl läggdags då! 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0