Mars genom åren

Jag har krupit ner i sängen och slagit på Let's dance. Det är ju inte lika bra som På spåret, det är det ju inte. Victor jobbar så jag och lillsorken har varit själva idag. Frank spendera förmiddagen hos sin farmor efter att ha terroriserat sin mor hela natten 😵 

Men efter ett par timmar sömn så är man som ny igen! 
Ikväll har mamma och Påhl varit här med Kinamat! Mycket uppskattat! 

Det fina med den här bloggen är ju att jag själv kan gå tillbaka och kolla vad jag styrt med! Roligt! 
Här kommer mars genom åren: 

2009, får mms på en mycket söt liten skidåkare som inte ens fyllt 4 år! 
Korre och jag bakar småkakor till vår Trysilresa (ambitiöst!) och jag har fått mina första brillor. 

2010 

Gör min första dag på Stora hotellet i Linköping (då Radisson blu) och är inne på andra terminen i Söderköping där klassfesterna avlöser varandra! 😂👍🏼

2012 

Jag har blivit Mjölbybo, det brinner på Prästgårdsliden och vi håller på att lära känna våran lilla valp ❤️

2013 

Vi investerar i tennisracket (som fortfarande är helt oanvända 🙈)  jag tar av en slump kort på vårt framtida hus under en morgonpromenad och vi firar farbror Lasse som fyller 50

I mars 2014 hinner vi besöka två härliga destinationer: Egypten (för att fira mammas 50-årsdag) och Ullared! 


2015 

Jag springer och springer och springer! 
Och vi börjar komma i ordning i vårt nya hus på Brunnsviksgatan! 

2016 

Sjukskriven och gravid. Klagar över att jag inte kan sova på nätterna. (Det var tur att jag inte visste då hur lite jag skulle få sova det närmsta halvåret!!) clint och jag njuter av solsken, värmedynor och deckare i väntan på att Frank ska titta ut. 

Roligt att se hur mycket som har hänt! Det tycker iaf jag 😊 


Nehe, nu är det sovdags! 
Imorgon är det melodikryss och spelkväll på schemat. En långpromenad får vi nog klämma in också för vädret ska bli toppen 👌🏼 
Bäst av allt? På söndag har Victor semester så imorgonbitti är det helg! En "extra" helg! 😃👍🏼 
Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0