Lunchdate

Idag har Frank och jag hängt med våra polare! Jag med Mia och han med Anton 👍🏼 

Vi tog en lunch på Bambu där grabbarna skötte sig exemplariskt och satt och skrattade åt varandra. Franks nya grej är high five och försökte med Anton ett par gånger men utan framgång 😂 

Sen tog vi ett varv på stan och avslutade med en långpromenad. 

Frank spanade in utbudet av utemöbler, han verkar ha fått nys om att det är ett uterum på G här hemma! 

På eftermiddag har vi bara lekt här hemma, dansat och lyssnat på musik. 


Han har idag ätit två portioner av pappa Victors chili con carne och det fick tummen upp! 
Blöjbytet imorgon kan jag dock ana kommer få tummen ner! 

Jag är ju som bekant en serienörd av rang och har sett det mesta. Jag gillar också det mesta jag ser! Nu har jag precis tittat färdigt på två olika serier som båda var väldigt bra och där det till båda kommer en andra säsong! 🙌🏼 


Nu är det snart dags för ännu en höjdarserie, nämligen I en annan del av Köping! Sen är det läggdags och imorgon väntar 8 timmar bakom receptionsdisken på Stora hotellet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0