Ingen vidare födelsedag

Idag fyller ju världens finaste person år och han är magsjuk! Det började Igårkväll och inatt var han jättedålig och det har hängt i hela dagen. Vi har firat lite ändå med paket och blåbärssoppa 👍🏼 


Som tur är har han haft sin vapendragare som sympatisovit med honom! 

Igår var vi hos morbror Jison i Djupviken och firade hans 50-årsdag! Å så firande vi Victor, Martin och mig lite med 😊 

Superhärligt väder, exotisk planka och kladdkaka 👍🏼 supersöndag!

Paketöppning ute i solen! Frank lånade gamlemorbrors mössa och drog sin egna morbror i håret. Å det här med mossa är kul också, vi kan skippa mossrivaren i år! 

 

Nehe ni, dags att sova. Frank och jag har storstädat här hemma idag medan vi samtidigt har tagit hand om det sjuka födelsedagsbarnet. 

Nu hoppas jag att alla grabbarna kommer att få sova gott! 

(..och låt för guds skull mig och Frank vara friska 😷✊🏼) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0