Ge-kås

I söndags kväll var vi i Boxholm och lämnade våra söner. Clint hos min mormor och morfar och Frank hos mamma och Påhl. Där skulle dom sedan spendera natten och dagen efter medan Victor, Emma, Karina och jag åkte till Ge-Kås! 

Vädret var ju allt annat än toppen och vägarna var dåliga men fram kom vi och lite folk var det! 👍🏼 

Vi hittade lite av varje, som alltid! 
Jag ångrar dock att inga skor fick följa med hem ☹️ hittade inte mindre än fyra par till en bråkdel av priset men min förståndiga sida avstod. 

Titta på godingarna! Det får bli en annan gång. 


Idag är Victor på jobbet och Frank och jag har pysslat och grejat hemma med tvätt och annat skoj. Vi tog en vända till Citygross också och fyllde på barnmatsförrådet. Det är alltid spännande att åka och handla ensam med Frank. Han vägrar ju åka vagn MEN kundvagn går bra om han är på rätt humör. Det var han idag som tur va. Annars får man bära honom, vilket i princip är omöjligt om man samtidigt ska köra kundvagn, plocka upp på bandet och packa. 

Men han satt snällt och kikade på folk och pratade med gurkan. 

På eftermiddagen har pappa, Lovisa och Matilda varit här och fikat med oss. 

Över en timme tog det att lägga Frank idag. Vi kan ju hoppas att han tar igen den timmen imorgonbitti och vaknar 05.30 istället för 04.30 men förhoppningarna är låga! 


Det är dåligt med bilder idag så i brist på annat så kommer en bild på två herrar med  "köttfärssås och spagetti-klädsel" 😂 

Mina tokstollar! 


Nu är det läggdags! 7 timmar och 45 min kvar tills min söta väckarklocka ropar på "Nenne"! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0