En lååååång dag är slut

De här dagarna som är helt oplanerade är ju inte särskilt många i vårt liv men de finns! Imorse när Victor gick till jobbet klockan 07.00 så tänkte jag att det skulle bli superskönt med en hel dag utan några planer! 

Ett par timmar senare så klättrade vi på väggarna alla tre här hemma. 

Men nu är dagen slut! Lillkorven sover och jag ska bara bädda vår säng med nytvättade lakarn innan jag med ska krypa ner. 

Vi har varit och fyndat idag! Kläder till Frank från Lidl. Jag älskar det här märket! Kläderna är verkligen dom bästa i Franks garderob. 

Jag hade ju ett par hjälpredor när jag skulle försöka ta kort på kläderna.. 




..först kom den ena.. 

..sen kom den andra! 


Pikétröjerna kommer passa svinbra med F's nya pjucks 👌🏼


På förmiddagen gav vi oss ut i trädgården en sväng och njöt av vårsolen! 


Selfie med mamma


Och som vanligt ville någon mer gärna vara med.. 


Resten av dagen har vi bara grejat och busat! 

Nu på kvällen tog vi en sväng till mamma och Påhl och lekte lite med dom! 
Lillsorken somnade efter det som en stock i bilen. Inte undra på eftersom han SAMMANLAGT har sovit 55 minuter idag. Japp, 25 på förmiddagen och 30 på eftermiddagen. Han sover ju inte bort sitt liv den här grabben iaf! 😂 

Nehe, bäddning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0